Najčastejšie otázky
- Aké sú pravdlá akcie? Ako a kde získať zľavový kód?
Pre kompletné informácie rozkliknite záložku „Pravidla akcie”.
- Je v ponuke iba 13 produktov?
Áno, celkom máte na výber z 13 produktov rôznych kategórií.
- Je možné produkt zakúpiť bez zľavového kódu?
Produkt bez zľavového kódu nie je možné zakúpiť. Aby ste produkt mohli vložiť do svojho košíka, musíte zadať minimálne jeden zľavový kód.
- Akú výšku zľavy získam pri uplatnení jedného zľavového kódu?
Jeden zľavový kód predstavuje 10% zľavu. Uplatniť môžete 1, 2, 3, 4 alebo maximálne 5 unikátnych kódov, záleží na maximálnej možnej výške zľavy, ktorú možno u daného produktu uplatniť.
- Možno v rámci jednej objednávky zakúpiť viac produktov? Platí sa iba jedno poštovné?
Áno. Do košíka môžete vložiť ľubovoľné množstvo produktov a platíte iba jedno poštovné.
- Ak mám k dispozici viac zľavových kódov, môžem ich ľubovoľne kombinovať medzi produktmi?
Áno, ak máte nazbieraných napríklad 5 zľavových kódov, môžete zakúpiť až päť produktov, pričom u každého uplatníte jeden zľavový kód.
- Aké sú možnosti dopravy?
Doprava produktov je zabezpečovaná Českou alebo Slovenskou poštou.
- Aká je dodacia lehota produktov?
dodacia lehota je 5 pracovných dní.
- Aké sú možnosti platby?
Za produkty možno zaplatiť platobnou kartou online (Visa, MasterCard, Maestro) alebo v hotovsti pri prevzatí dobierky.
- Aká je cena poštovného?
za doručenie zásielky v rámci SR zaplatíte 6,79€ (v prípade platby kartou) alebo 7,79€ (v prípade platby na dobierku).
- Ako riešiť prípadné reklamície?
V prípade reklamácie produktov kontaktujte spoločnosť Reda, a. s. (philips@reda.cz).